Известие

Collapse
No announcement yet.

Проблем с парното на Алфа 156

Collapse
X
 
  • Filter
  • време
  • Show
Clear All
new posts

  • #31
    Днес смених въпросните два транзистора(IRFZ44) и вентилатора вече работи.Транзисторите бяха евтини, но купих и станция за запояване , и всичко ми излезе 120 евро. Ако бях купил регулатора втора употреба щеше да ми излезе по-евтино.
    Alfa-Romeo 156 2.5 V6
    Yamaha MT-09 Tracer

    Comment


    • #32
      Първоначално публикувано от pininfarina Покажи съобщение
      При предната 156-ца, която имах ( 2,4Jtd 99' ) имах същия проблем. Какви ли филтри не съм слагал и проблема си оставаше. Накрая се оказа че когато трябва да смуче въздух отвън - клапата е затворена и обратно!
      Открих го съвсем случайно когато смехян поредния филтър на купе и си поиграх с копчето за външен въздух - работеше точно наобратно!
      Здравей колега! За жалост и аз имам твоя проблем с обратното движение на клапата! Също го открих случайно докато търсих причината за запотяване на стъклата!
      Аз карам моята 156ца вече почти 10 години и такъв проблем <със запотяване> съм нямал. Единственото нещо което се сещам че правих сравнително наскоро е изклюяване на автоматичното включване на климатика<досадно е да го изключвам при всяко запалване , когато не ми е необходим>.
      Та ти как си реши проблема? Единственото смислено нещо което намерих във форума е рестарт на климатика със сваляне на акумулатора за 45 минути, но не съм сигурен че ще помогне. Ще съм ти благодарен, ако споделиш опита си.

      Comment


      • #33
        Това с рестарта го пробвах, но нямаше ефект!

        Comment


        • #34
          Обърни поляритета на захранването на моторчето на клапата/размени кабелите/.Наскоро го научих.
          По-достойно е да си останеш с убежденията,отколкото
          конюнктурно на стари години да "прогледнеш".
          Alfa Romeo 156 1.8ts 1997 - ex.
          Alfa Romeo 156 1.8ts 2001

          Comment


          • #35
            Здравейте, и аз имам проблем с клапата за рециркулация на въздуха и по точно обратното и сработване. Някой разбра ли защо се получава това и как се оправя?
            Alfa Romeo 156 1.8ТS

            Comment


            • #36
              Проблема е моторчето. Превърта защото е счупено. Аз оставих моята клапа отворена и откачих моторчето. Имам здраво, ама още не съм го сложил.
              Откачих му само захранването. Когато се затвореше по негово усмотрение стъклата се потят дори лятото
              Last edited by lordliness; d.m.y г., 20:04.
              Не всички, които се скитат, са изгубени.

              Comment


              • #37
                Вярно,така е,аз също съм му дръпнал буксата(имам друго здраво).Само,че ми е интересно как би могла да стане смяната,без да се сваля цялото табло?Някой да се похвали да го е сменял?
                Alfa Romeo 156 1.8 TS'99 144+

                Comment


                • #38
                  Имам една тема във важни, според мен това е начина.
                  Не всички, които се скитат, са изгубени.

                  Comment


                  • #39
                    Малко да раздвижим пак темата...
                    Открих преди време, че и при мен клапата за циркулация не сработва изобщо.
                    Днес бръкнах под жабката и тупнах два три пъти по корпуса на вентилатора. Това помогна и клапата започна да отваря и затваря нормално - тествах я повече от десет пъти. След като минах едни 70 км. по нашенските скапани пътища, реших да проверя дали работи - е, отново не работеше. Тупнах пак там и тя сработи в едната посока и така замря. Потупванията вече не действаха...

                    Та, в тази връзка, някакви съвети бихте ли ми дали - изключване и включване на букса /лош контакт/, смяна на бушон или друга идея? Къде да пипна?

                    Предварително благодаря!
                    Last edited by Hristo_156; d.m.y г., 21:53.
                    '98 Alfa Romeo 156 1,8 16V Twin Spark

                    Comment


                    • #40
                      Моторчето се скапва,навряно е на майка си,аз моята я отворих и извадих буксата. Навряна е над вентилатора и скапаните винтове се развиват с няква много къса отвертка ииии трето око ...

                      Изпратено от моят SM-G920F с помощта на Tapatalk
                      Две неща са безкрайни: Вселената и човешката глупост, и аз не съм сигурен за Вселената.

                      Comment


                      • #41
                        Имам моторчето ако, на някой. Му трябва да пише на лично
                        алфа ромео 156 тс

                        Comment

                        Working...
                        X